Pocinčana reparaturna limarija

02.12.2013.

Godina 1, Newsletter 2

VG autodijelovi d.o.o. ili skraćeno VGAD distributer je za preko 30 svjetski poznatih i priznatih proizvođača karoserijskih autodijelova za sve vrste i tipove osobnih i lakih teretnih vozila.

Prestavljamo Vam reparaturnu limariju od pocinčanog čelika.

Dijelovi proizvedeni u Klokkerholmu oduvijek su bili vrhunske kvalitete, savršenih proporcija i vrhunske obrade. Zadovoljstvo nam je predstaviti još bolju kvalitetu.

Kako bi išli u korak sa proizvođačima automobila uvidjeli smo važnost upotrebe pocinčanog čelika u proizvodnji dijelova.

Održali smo najvišu kvalitetu završnu obrade na utorima i rubovima dijelova koje proizvodimo. Zbog toga smo odabrali tip ploče sa optimalnom kombinacijom debljine sloja cinka radi što bolje obrade. To je razlog odličnog prijanjanja boje.

Naši novi pocinčani dijelovi su uspješno prošli test varenja (zavarljivosti) ploče te prianjanje primera i boje na površinu.

Pocinčane dijelove ćemo kontinuirano uvoditi kako rasprodajemo crnu limariju.

TEHNIČKI PODACI

Sirovina je od iste kvalitete čelika koju i inače koristimo.
Standardna: uljem zaštičena ploča, kvaliteta: DC04
Pocinčana: Cinčanje ploče u vručoj kupki, kvaliteta: DX54D Z140 MB

Tip galvaniziranja je uranjanje u vruću kupku. Ploča se prekriva sa cinkom pokretanjem svitka kroz kupku te se naknadno suši.

Tako dobiven pocinčani sloj je 100% bezolovna cinkova površina. Čelik je raspoloživ u rangu po debljini zinka ovisno o upotrebi. Raspon je od Z100 do Z 450, pri čemu Z100 zanči 100 grama cinka po metru kvadratnom (mjereno sa obje strane) te je jednako 7 my po strani. Z140 označava 140 g cinka po metru kvadratnom te je jednako približno 9,8 my.

MB predstavlja kvalitetu površinskog sloja koja se rangira kao MA, MB, MC. Kvaliteta MB ili MC znači da su to najbolje površine za nanošenje primera.

TEST KOROZIJE

Testirali smo naše pocinčane dijelove na koroziju,a testovi su izvedeni u našem skladištu. Testovi su rađeni na način da smo nasumice odabrali dijelove iz našeg skladišta i izložili ih djelovanju slane vode. Uronili smo dijelove u posudu sa slanom otopinom i ostavili tako. Ulili smo otopinu u unutrašnji dio praga i također ostavili da djeluje.

Slana vodena otopina: mix od 1 kg soli : 1 l vode iz slavine
Trajanje: kontinuirano u periodu od 4 tjedna
Naš zaključak: nakon četiri tjedna sa dijelova smo isprali sloj soli i ocijenili ih. Postojala je vidljiva promjena na površini ali bez naznaka hrđe.

TEST KOROZIJE

Dio uronjen u posudu sa slanom otopinom.


Sloj soli na testiranom dijelu.

Unutrašnjost praga ispunjena slanom otopinom.

TEST KOROZIJE NAKON 4 TJEDNA

Dio nakon ispiranja.
Slike pokazuju da postoji vidljiva promjena na površini no hrđa se nije pojavila.

VG autodijelovi d.o.o.
Slavonska avenija 65
10 000 Zagreb, Hrvatska
www.vgad.hr

E: vgad@vgad.hr
T: +385 1 642 7777
F: +385 1 642 7780
M: +385 91 642 9999